- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 527
Uczniowie klasy 5b na zajęciach koła matematyczno-informatycznego wykorzystali klocki konstrukcyjne GIGO do budowania modelu huśtawki. W przyszłości będą mogli sprawdzić, czy i jak wykonana przez nich konstrukcja zadziała.
Przed Wielkanocą dzieci z klasy 5b wykonały kolorowe pisanki. Do ich stworzenia posłużyły
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 598
Uczniowie klasy szóstej podczas zajęć koła matematyczno-informatycznego konstruowali z klocków Gigo. Każda z grup podjęła próbę zbudowania innej budowli. Uczniom udało się dokończyć i zaprogramować huśtawkę z misiem.
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 570
W ciągu dwóch tygodni lutego uczniowie klas trzecich na zajęciach koła małego programisty przygotowali serduszka 3D z okazji walentynek. Uczestnicy koła j. niemieckiego zwiedzali Berlin i ćwiczyli słownictwo za pomocą wirtualnej rzeczywistości ClassVR. Również uczniowie klasy 3a skorzystali z
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 730
Na zajęciach koła matematyczno-informatycznego uczniowie klasy 7 korzystali z okularów ClassVR. Dzięki tej technologii mogli obejrzeć fraktale – figury samopodobne, a w szczególności zapoznać się z gwiazdą Kocha. Również dzięki technologii VR uczestnicy kół językowych odbyli wirtualne wycieczki po stolicach Europy.
Siódmoklasiści na kole matematyczno-informatycznym korzystali z zestawu „Gigo Learning Lab”. Uczniowie dzięki szczegółowym instrukcjom zawartym w podręczniku „3D Smart Gigo” z gotowych zestawów klocków zbudowali model huśtawki. Swój prototyp wprowadzili w ruch poprzez kontroler zaprogramowany w „S4A”. Następnie modyfikowali napisany skrypt i obserwowali zachodzące zmiany w działaniu modelu.
- Szczegóły
- lidiach
- Kategoria: Laboratoria Przyszłości
- Odsłony: 859
Przy użyciu drukarki Banach, zakupionej w ramach projektu #LaboratoriaPrzyszłości, powstało kilka prostych ozdób świątecznych wykonanych w aplikacji TinkerCAD. Uczestnicy kół zainteresowań poznali obsługę i zasady działania drukarki, dowiedzieli się czym jest filament, jak go wymienić. Mieli okazję obserwować powstawanie wydruku 3D. Możliwości drukarki wzbudziły ciekawość uczniów. Wydruki przeznaczone są na kiermasz świąteczny.
Strona 2 z 3